HICOCA hè stata appruvata cum'è Qingdao Postdoctoral Innovation Practice Base

Good News ‖ Qingdao Human Resources and Social Security Bureau Qingrenshezi [2021] No. 109 document, hà publicatu un avvisu annantu à l'annunziu di a lista di basa di pratiche di innovazione postdoctorale in Qingdao in 2021. Sicondu e disposizioni pertinenti di u "Avisu nantu à a stampa è Distribuzione di e misure di gestione per Qingdao Postdoctoral Innovation Practice Bases (Trial) "(Qingren Shegui [2019] No. 15), Qingdao HICOCA Intelligent Equipment Technology Co., Ltd. hè ricunnisciutu cum'è una pratica d'innuvazione postdoctorale in Qingdao.Base, è premiatu a placca "Qingdao Postdoctoral Innovation Practice Base".

Qingdao HICOCA Intelligent Equipment Technology Co., Ltd. hè una impresa naziunale high-tech, un campione invisibile, è una impresa di vantaghju naziunale di pruprietà intellettuale.U centru, hà vintu u primu premiu di u 2021 China Machinery Industry Science and Technology Progress Award, Qingdao Market Product Intelligent Equipment Engineering Research Center, Qingdao City Staple Food Processing Special Automation Equipment Manufacturing Technology Innovation Center, Qingdao City Industrial Design Center, Qingdao City Leading Imprese in l'industrializazione agricula.

Haikejia sempre cunsidereghja u sviluppu guidatu da l'innuvazione cum'è a so strategia core, è investe attivamente in l'innuvazione R&D.Attualmente, HICOCA hà 399 patenti naziunali autorizati (cumprese 33 brevetti d'invenzione autorizati), 2 brevetti internaziunali è 17 copyright;risponde attivamente à a chjama naziunale, cumplettamente Dà piena ghjucà à i vantaghji di pruduzzione, studiu è ricerca, hà stabilitu una alleanza strategica cumpleta di pruduzzione, studiu è ricerca cù Jiangnan University, Henan University of Technology, Jiangsu University, Qingdao University of Technology , Qingdao Special Food Research Institute è altre università domestiche ben cunnisciute è istituzioni di ricerca.U centru di R&D serve cum'è una basa di pratica di innovazione postdoctorale.

A cumpagnia piglia sempre "fabricazione di equipaghji intelligenti di qualità internaziunale è guidà u sviluppu sanu è ordinatu di l'industria alimentaria di a Cina" cum'è a so missione;aderisce à u cuncettu di sviluppu di "centrata in u cliente, guidata da l'innuvazione, vita di qualità è basata in a lotta", Migliora constantemente e capacità d'innuvazione scientifica è tecnologica è a cumpetitività core, è s'impegna à diventà a prima impresa di fabricazione di alimenti intelligente in u mondu.


Tempu di post: May-05-2022