HICOCA hè stata listata cum'è "2022 Qingdao Private Leading Benchmarking Enterprise"

2022 Qingdao Private Leading Benchmarking Enterprise

Uni pochi ghjorni fà, l'Uffiziu di u Gruppu di Sviluppu di l'Ecunumia Privata di Qingdao (Piccule è Medium-Size) hà annunziatu a lista di l'imprese privati ​​​​principali in Qingdao in 2022. Questa hè a prima volta chì Qingdao hà sceltu l'imprese privati ​​​​principali.Qingdao HICOCA Intelligent Technology Co., Ltd era nantu à a lista.

 2022 Qingdao Private Leading Benchmarking Enterprise2

L'imprese privati ​​​​di benchmarking di Qingdao coprenu 24 catene industriali cumprese intelligenza artificiale, biomedicina è equipaghji medicali, equipaghji di fabricazione intelligente, chimichi di punta, equipaghji marini, cibi è bevande, tessili è vestiti, cummerciu mudernu, è logistica muderna, cù forti capacità d'innuvazione tecnologica. , un forte impulsu di crescita, diritti di pruprietà intellettuale indipendenti è tecnulugia di core, alta cuscenza di marca, grande quota di mercatu, è cuntributi relativamente grande à a sucità.

 2022 Qingdao Private Leading Benchmarking Enterprise3

In u 2022, HICOCA hà vintu una quantità di onori pruvinciali è municipali, hà vintu successivamente l'onore di "Shandong Gazelle Enterprise", hà ottenutu a certificazione di "Shandong Provincial Industrial Design Center", è hè statu sceltu cum'è unu di u "Primu Batch of Shandong Provincial Science". è Technology Small Giant Enterprise" è "Shandong Province High-end Brand Enterprise Cultivation List";U seminariu di cunsultazione standard di l'industria "Noodle Weighing Machine" hè statu tenutu in HICOCA, facendu cuntributi eccezziunali à l'industria.In u campu di l'innuvazione scientifica è tecnologica, cinque novi tecnulugia è novi prudutti di l'equipaggiu intelligente di l'alimentu di base di Haikejia anu passatu a valutazione.Macchina impastatrice di pasta bionica a sei assi" è "macchina di sigillatura di pasta secca" anu righjuntu u livellu avanzatu internaziunale.

In a strada di u sviluppu futuru, HICOCA aderiscerà à a filusufìa di l'affari di "a vita centrata in u cliente, guidata da l'innuvazione, basata nantu à a qualità è basata in a lotta", è cuntinuerà à creà valore per a società, l'industria è i clienti. cum'è sempre.


Tempu di Postu: Dec-23-2022