Impulsà l'industria di tagliatelle di risu丨Equipatura di tagliatelle di risu convenientu "fabbricazione intelligente" è servizii futuri

Picculi fili giganti (1)servizii futuri 1

A pruduzzione tutale è a vendita di l'industria di tagliatelle di risu in 2021 serà di circa 16 milioni di tunnellate, di quali:
Più di 8,1 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu seccu (più di 5,2 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu drittu, cumprese tagliatelle di lumaca, più di 2,4 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu in bloccu, circa 300 000 tunnellate di tagliatelle di risu tradiziunali, è circa 200 000 tunnellate di tagliatelle Shahe) .Più di 7,2 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu umitu frescu (3,7 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu fresche fresche, 3,3 milioni di tunnellate di tagliatelle di risu umitu, 200 000 tunnellate di kway teow freschi è altri).700.000 tunnellate di tagliatelle di risu istantaneu (circa 300.000 tunnellate di tagliatelle di risu istantanee fresche è semi-secche in sacchetti prefabbricati, è circa 400.000 tunnellate di tagliatelle di risu seccu pronte per l'usu).Da l'analisi di e dati sopra, a pruduzzione è a vendita di i prudutti di noodle di risu instantani rapprisentanu circa 4,38% di a pruduzzione tutale è a vendita di noodle di risu.A pruduzzione annuale è a vendita di noodles instantani in 2021 serà di circa 10,5 milioni di tunnellate, chì rapprisentanu circa 58% di a pruduzzione tutale è vendite di prudutti di noodle di circa 18 milioni di tunnellate.U distaccu trà i dui hè enormu, è i noodles di risu instantani anu un putenziale di sviluppu di u mercatu enormi.

Tutti sentenu chì a pruduzzione è u cunsumu di tagliatelle è tagliatelle istantanee si sò sparse à u sudueste è u norduvestu di u paese, mentre chì a pruduzzione è a vendita di tagliatelle di risu è tagliatelle di risu instantani in u norduvestu è u nordeste sò quasi in a so infanzia.

servizii futuri 2

Chì restringe u sviluppu di tagliatelle di risu, in particulare i noodles di risu instantani?

Avemu da mintuvà i cinque elementi di fà i tagliatelle di risu instantani:

1. Equipamentu di pruduzzione;

2. Prucessu di formulazione;

3. Prucessu di pruduzzione;

4. Prucessu di sterilizazione;

5. Prucessu anti-aging.

servizii futuri 3

I noodles di risu instantani sò suddivisi in trè categorie:

1. Brewing pan powder: diametru di polvera 0,7-1,2 mm, cuntenutu d'acqua 13,5-14,5%.Hè pruduciutu da trè prucessi diffirenti: prucessu di cottu, prucessu di materiale steamed è prucessu di slurry sottile, è a diferenza di qualità hè ovvia.

2. Tagliatelle fresche di risu umitu: diametru di polvera 1,5-2,5 mm, cuntenutu d'acqua 66-70%.Hè pruduciutu da u prucessu di coccia è u prucessu di steaming, è a diferenza di qualità hè evidenti.

3. Noodles di risu semi-seccu è umitu: diametru di polvera 1,2-2,2 mm, cuntenutu d'acqua 35-45%.Hè pruduciutu da u prucessu di cottu è u prucessu di slurry.A diferenza di qualità hè evidenti.

U prucessu di preparazione di ogni tipu di tagliatelle di risu instantani hè diversu, è e differenze di rendiment di l'equipaggiu di produzzione sò assai evidenti.U gradu d'automatizazione di l'equipaggiu dipende largamente da se l'imprese di fabricazione di l'equipaggiu anu una cunniscenza approfondita di i prucessi di produzzione di diverse tagliatelle di risu instantani.

"L'acciaio diventa una macchina cù tecnulugia, è l'azzaru senza tecnulugia" hè un dettu classicu chì a fabricazione di l'equipaggiu dipende assai di a tecnulugia.

servizii futuri 4

Per esse ben equipatu, unu deve avè una cunniscenza approfondita di l'artisgianalità di noodle di risu, è deve avè a saviezza per creà una bona craftsmanship.

Hà dui modi di linea di produzzione: cunnessione di automatizazione di layout tradiziunale è cunnessione di automatizazione di layout di tunnel moderni.

Cù a tecnulugia di fermentazione è non-fermentazione, a tecnulugia di pulping è di macinazione, a tecnulugia di steaming è di coccia, a tecnulugia di invechjamentu à alta temperatura è a tecnulugia di invechjamentu à bassa temperatura, a preparazione chimica, a preparazione biologica è a tecnulugia d'integrazione di sterilizazione fisica, l'energia di u ventu caldu è a tecnulugia di coccia di l'energia di l'aria, cù tuttu. E diverse tecniche di produzzione è l'equipaggiu di Fangfang si adattanu à i bisogni di produzzione di diversi clienti, chì hè a dumanda attuale di l'imprese attuali di tagliatelle di risu.

servizii futuri 5In basa di l'eredità di e caratteristiche di u prucessu di produzzione tradiziunale di tagliatelle di risu, u prucessu innovativu è e proprietà meccaniche di a linea di produzzione facenu più faciule a produzzione di tagliatelle di risu, a qualità più stabile, l'ambiente di produzzione megliu, l'intensità di travagliu più bassa, a produzzione. costu megliu è u benefiziu ecunomicu più altu, u gustu hè più flexible è liscia.Per rimpiazzà a machina di produzzione tradiziunale semi-meccanica è semi-manuale obsoleta cù u megliu equipamentu automaticu è intelligente di diverse categurie, è cooperà cù l'imprese di produzzione di tagliatelle di risu per realizà u layout generale, l'aghjurnamentu è u migliuramentu di a tecnulugia è l'equipaggiu di produzzione di noodle di risu hè. l'aspettazione attuale di l'imprese di tagliatelle di risu.Induve aspittà.

servizii futuri 6Per risponde à i bisogni di sviluppu di l'industria di i noodles di risu istantaneu, a squadra di a cumpagnia hà passatu parechji anni à fà assai ricerca, studiu è pratica.Cumminendu a so propria sperienza in a produzzione di tagliatelle di risu per più di 30 anni, hà verificatu e tecniche di produzzione di vari tipi di tagliatelle di risu tradiziunale in tuttu u paese.Falsu à a realità, sguassate u vechju per purtà u novu, infiltrandu a medula ossea di l'equipaggiu di produzzione cù a tecnulugia di pruduzzione di pasta di risu maturu, guidà a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu cù parametri standardizati di u prucessu di produzzione di noodle di risu, fabricà diversi tipi di noodle di risu automatizatu. e linee di pruduzzione intelligenti, è rializatu cù successu i tagliatelle di risu istantanee dritte è secche è umide, tagliatelle di risu istantanee fresche è umide, tagliatelle di risu istantanee fresche è umide, tagliatelle di risu istantanee fresche è umide, bluccate tagliatelle di risu istantanee semi-secche è umide, bluccate tagliatelle di risu istantanee fresche è umide, cinque varietà diverse di tagliatelle di risu instantani.Equipamentu di pruduzzione da u fondu di u risu à l'imballu di u produttu finitu Funzioni di produzzione automatizate è intelligenti.

L'attrezzatura hè solu unu di i cinque elementi di fà tagliatelle di risu instantani.Cume incrustà l'artisgiani tradiziunali culuriti di l'industria di tagliatelle di risu è l'elementi tecnichi chì facilitanu a produzzione di tagliatelle di risu in l'equipaggiu automatizatu è intelligente, è furnisce diverse attrezzature è servizii artighjanali, hè sempre un prublema di teste permanente per a fabricazione di l'equipaggiu.

Sapemu chì l'industria di tagliatelle di risu hè una industria tradiziunale in quale e piccule è medie imprese contanu più di 95%.Hè una industria chì ùn hà micca standard naziunali o industriali per i cinque punti tecnichi chjave di l'equipaggiu, a formula, a tecnulugia, a sterilizazione è l'anti-aging.Hè una istituzione.Una industria in ciclu chjusu senza corsi, senza ricerca basica, senza squadra di talentu, è senza vuluntà di cumunicà.U livellu tecnulugicu di l'imprese hè assai irregolare, è a dumanda di l'imprese per l'equipaggiu d'automatizazione di noodle di risu instantani è i quattru prucessi maiò hè dunque assai urgente.

servizii futuri 7In a nostra pratica di ricerca è sviluppu in l'ultimi anni, avemu furmatu un mudellu di ricerca impresa-scola-impresa-tramite scambii è apprendimentu cù decine di pruduttori principali di tagliatelle di risu cù caratteristiche regiunale, furmendu una piattaforma di ricerca industria-università-università cù l'Università Jiangnan, è Università Jiangnan A piattaforma di u centru di ricerca tecnulugia verde di u produttu di risu di Xiangtan Jubao Jinhao Biology hè arradicata in a ricerca è a fabricazione di l'automatizazione di a farina di risu è l'equipaggiu intelligente, a ricerca è a produzzione di farina di risu speciale, è u serviziu di ricerca di basa di u prucessu di farina di risu.Semu disposti à dedicà risultati di ricerca scientifica è decennii di sperienza di produzzione di tagliatelle di risu à i nostri clienti cum'è parte di u nostru serviziu di l'equipaggiu di noodle di risu.

servizii futuri 8

I nostri servizii di fabricazione intelligente è futuri includenu i seguenti:

1. Formazione di prucessu di pruduzzione prenatale è postnatale;

2. Prucessu di furmulamentu serviziu è serviziu di furmazione di ricerca agenti;

3. Prucessu di sterilizazione è servizii di formulazione è servizii di ricerca è sviluppu;

4. Prucessu Anti-aging è servizii furmulazzioni;

5. Pruduzzione prova funziunamentu di serviziu di furmazione;

6. U serviziu di guida di u funziunamentu di a linea di produzzione in situ;

7. Attrezzatura è servizii d'aghjurnamentu di tecnulugia;

8. persunalizazione persunalizata è servizii di trasfurmazioni di l'equipaggiu è l'artighjanu;

9. Linia di pruduzzione è prucessu di serviziu dopu a vendita;

10. U serviziu di prughjettu integratu.

Per l'utilizatori, per creà valore per l'utilizatori, per serve l'industria di i noodles di risu, per fà un bonu noodle di risu, è per fà u noodle di risu verde hè a nostra intenzione originale di stabilisce Haitejia.

Semu sobriamente cuscenti chì u futuru è l'aumentu è a caduta di a fabricazione intelligente di l'equipaggiu dipendenu da i nostri servizii futuri.


Tempu di Postu: Dec-08-2022