HICOCA丨A prumuzione di u sviluppu di u campu di l'alimentu di base HICOCA Central Kitchen hà attiratu assai attenzione

HICOCA

Recentemente, i capi di Qingdao Municipal People's Congress, Municipal Science and Technology Bureau, Chengyang District Government, Chengyang District Science and Technology Bureau è altri capi anu visitatu Qingdao Special Food Research Institute.Udon noodles è ramen noodles fabbricati da u laboratoriu HICOCA anu attiratu l'attenzione di i capi di tutti i campi di a vita.Quandu tastà i tagliatelle udon fatte, tutti sò pieni di lode per a so texture ferma, liscia è tridimensionale. È avè una cunniscenza dettagliata di l'equipaggiu intelligente pruduciutu da a nostra cumpagnia, d'accordu cù a pulitica di gestione di HICOCA di insistia nantu à a strada di scentificu è scentificu. l'innuvazione tecnulugica è striving à sviluppà un equipamentu intelligente di l'alimentu prufessiunale è di alta qualità.

Noodle HICOCA

HICOCA Cucina Centrale

Qingdao HICOCA Central Kitchen Intelligent Technology Co., Ltd., una filiale di HICOCA, hè impegnata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di l'equipaggiu di cucina cintrali., Linea di produzzione di tagliatelle umide fresche, linea di produzzione di tagliatelle semi-secche, linea di produzzione di tagliatelle cave allungate a manu, linea di produzzione di panini steamed, cuncepimentu di linea di produzzione di gnocchi, ricerca è sviluppu è applicazione di u mercatu, sò stati unanimu elogiati da i clienti.

Linea di pruduzzioni di pane a vapore

A linea di pruduzzione di pane steamed bionic intelligente hà un altu gradu di automatizazione, migliurà l'efficienza di u travagliu è pò salvà u 50% di u travagliu.L'imitazione di l'impastatura manuale è u prucessu di pressa rende a pasta cumplettamente matura, facendu u pane à vapore densu è masticatu.

Noodle frescu HICOCA

A linea di produzzione intelligente di tagliatelle fresche è umide adopta un novu prucessu di fabricazione di noodle: a cintura di noodle originale è u floc di noodle sò cumposti è calandrati continuamente per furmà una reta di glutine stratificata.Masticatu è più liscia.

BOTTA DI HICOCA

A macchina intelligente bionica dumpling hè cuntrullata da un servomotore à alta inerzia, chì hà una precisione più alta è un funziunamentu più stabile.A piattaforma è u riempimentu di riempimentu sò cuntrullati da servomotore per ottene un cuntrollu precisu di diversi prudutti.

Macchina per tagliatelle HICOCA

A macchina intelligente di udon noodle cummirciali è a macchina di ramen sò compatti in struttura, faciuli à uperà, è occupanu una piccula zona.Una persona pò fà più di 300 porzioni per ora.Hè l'equipaggiu preferitu per i ristoranti è i ristoranti di noodle.

Noodle di farfalla HICOCA

A macchina di noodle di farfalla adopta una struttura meccanica cam-type per furmà pasta in forma di cartoon, cù un funziunamentu stabile è un altu tassu di qualificazione di furmazione di produttu.

HICOCA Equipment

Attualmente, u modu di produzzione industriale di a cucina cintrali di u mo paese hà injected vantaghji di produzzione industrializata in l'industria di ristorazione.Attraversu a ricerca è u sviluppu è u disignu di l'equipaggiu intelligente, Haike Central Kitchen aiuta i clienti à risolve i prublemi di u costu di produzzione, à migliurà l'efficienza di u travagliu, è strive à diventà A booster per u sviluppu di l'industria alimentaria di base.


Tempu di post: Jul-29-2022