HICOCA Cinque novi prudutti è tecnulugii sò stati identificati cum'è "principali internaziunali è avanzati in u mondu".

HICOCA (2)

U 9 ​​di dicembre, cinque novi tecnulugii è novi prudutti di l'equipaggiu intelligente di l'alimentu di base di HICOCA anu passatu a valutazione.
L'esperti di u cumitatu di valutazione accunsenu chì u "Flake Composite Calender", "Rice Noodle Weighing Machine" è "Bionic Hand-pulled Noodle Intelligent Production Line" anu righjuntu u livellu internaziunale di punta;livellu avanzatu.

A riunione di valutazione di u novu pruduttu è di a nova tecnulugia serà rivista da l'Università di Qingdao, l'Università di Scienza è Tecnulugia di Qingdao, è ancu esperti è prufessori in l'industria.

HICOCA (1)

À a riunione, u Cumitatu di Valutazione hà ascoltatu a R&D è l'innuvazione di i novi prudutti è di e tecnulugia novi da i capi di u prughjettu, hà rivisitu i materiali tecnichi pertinenti, fighjatu i ritratti è i video di u produttu, rivisu i materiali pertinenti, è interrugatu i dettagli è l'applicazioni pertinenti.À u listessu tempu, hà prumessu opinioni guida nantu à a migliione di i novi prudutti di ricerca è di sviluppu è di materiali d'applicazione, è affirmò cumplettamente u prucessu di ricerca è sviluppu è l'effettu di implementazione di novi prudutti è tecnulugia novi.

1 Calandra composta in foglia di cera - Dotata di 7 coppie di rulli in lega di cromu, tuttu hè in forma di V, cù una struttura compatta è un layout ragionevule.Cumplendu u prucessu cumpostu 3-tempi di fiocchi è strisce di noodle, e strisce di noodle pressate anu densità diverse in a sezione longitudinale, è a densità diminuisce sequenziale da l'esternu à l'internu, formanu naturalmente sei strati di intercalare cù densità differenti, facendu i noodles. scioltu à l'internu è strettu à l'esternu.megliu.Durante u prucessu di coccia, l'internu è l'esterno di i noodles ponu esse cotti simultaneamente, accurtendu u tempu di coccia da circa 60 seconde.

HICOCA (3)

Sicondu i dati di prova di l'analizzatore di texture, paragunatu cù u prucessu di compostu di noodle giapponese è u prucessu manuale tradiziunale, a masticazione hè 1,06% è 2,82% più altu, è l'elasticità hè 1,6% è 9,8% più altu.Haikejia hà ricrutatu 200 persone da tuttu u paese Dopu un prucessu, u gustu hè più forte è più liscia, a durezza hè moderata, è l'elasticità hè più forte.I risultati di a verificazione sò coerenti cù i dati di a tecnulugia di a fabbricazione di noodle giapponese, chì hè superiore à l'artisgianati tradiziunali domestici è hà ottinutu un avanzatu tecnologicu.

2 Pesatura di tagliatelle di risu - U pruduttu patentatu di HICOCA, adattatu per pisà tagliatelle di risu cù una lunghezza di 180-260 mm.Utilizendu a "tecnologia di pesatura à trè livelli", a precisione di pesatura pò esse cuntrullata trà ± 2g-± 5g.

1. Per mezu di a struttura di u muvimentu prugressivu, i noodles di risu sò spartuti è ordenati per eliminà a reta cruci.

2. Adoptate u metudu di trasportu attivu per spinghje i tagliatelle di risu è altri materiali di striscia in avanti per ottene u scopu di l'alimentazione pulita è stabile.

3. Arranghjendu parechji blocchi su è giù à intervalli, pò rializà u muvimentu inclinatu su è falà à un certu angulu, è eseguisce una classificazione progressiva multi-layer di tagliatelle di risu, rializendu a funzione di flussu cuntinuu di tagliatelle di risu.

HICOCA (1)

3 Linea di produzzione intelligente di tagliatelle bioniche tirate à manu - u primu pruduttu innovativu sviluppatu è fabbricatu indipendentemente in casa è in l'esteru.A linea di produzzione passa per i prucessi di impastatura di noodles, proofing, tapering and rolling, cut in strips, finely pulling on the rod, step-by-step lifting, drying and cut., Realizà a produzzione tradiziunale di tagliatelle tirate a manu, è furnisce servizii intelligenti per l'imprese per scuntrà a sicurezza di l'alimentariu è a trasfurmazioni di u produttu high-end.

I noodles tirati in manu sò pruvati parechje volte, è a reta di glutine hè cumpletamente formata.I noodles sò rotati parechje volte, perchè a reta di glutine forma una struttura di glutine dura, è i noodles sò più tenacious.I noodles sò stesi è pruvati parechje volte, per quessa chì l'amido hè ancu attaccatu à i spazii in a reta di glutine, facendu i noodles più primavera è liscia.

A linea di produzzione intelligente di pasta bionica di HICOCA hà una tecnulugia avanzata, un altu gradu di intelligenza, un funziunamentu simplice, una produzzione liscia è una alta capacità di produzzione.Hè un equipamentu avanzatu chì rompe diverse limitazioni in a produzzione di tagliatelle tirate à manu.

4 L'impastatrice bionica ad alta velocità adotta a forma verticale artificiale di piegatura è rotolatura incrociata, è a pasta di pressa unica hè di 10-50 kg.Duranti u prucessu di impastu, a reta di glutine hè distribuitu in una forma di rete, a reta di glutine è i granuli di amido sò più cumminati, è a struttura interna di a pasta hè uniforme è stabile., Ghjucà un rolu chjave in a migliurà u gustu di i panini steamed.

I tempi di calandra è di plegamentu ponu esse stabiliti liberamente nantu à u touch screen è aghjustatu automaticamente.Dotatu di un dispositivu di sparghjera di polvera, pò realizà a sparghjera di polvera automatica secondu a situazione di calandra.

HICOCA (4)

U noodle calandratu hà una tessitura più fina, megliu prova è retenzioni di gas, è una stabilità megliu.U pruduttu steamed hà buchi fini è uniformi, tessitura masticabile, superficia liscia è bonu culore.

A macchina impastatrice di pasta bionica d'alta velocità hè un pruduttu patentatu di HICOCA, è hà vintu u Premiu di u Best Innovative Product Award in a 19th China Convenience Food Industry.

5 Vermicelli sealing machine - machine à sigillatura di sacchetti piatta riempia u spaziu in a cunnessione di imballaggio di vermicelli.L'attrezzatura funziona bè è l'efficienza di l'imballaggio hè alta.A linea di assemblea hè direttamente cunnessa à a linea di palletizazione, chì realizà veramente a produzzione intelligente.

HICOCA (5)

A macchina di sigillatura hà a so propria funzione di pesa, è a struttura hè stabile.Pò esse cunnessu à u paletizer dopu chì u saccu piattu hè cunnessu à u fronte, in modu chì tutta a linea di produzzione di noodle realiza a produzzione senza equipaggiu.


Tempu di Postu: Dec-13-2022