HICOCA Intelligent Paper Packaging Linea di produzzione

A Linea di Imballaggio Includendu u Sistema di Taglio è Conveyor, u Sistema di Alimentazione Intelligente, u Sistema di Pesatura è di Bundling, u Sistema di Packaging, u sistema di classificazione, u sistema di insaccatura è caricatura, u Sistema di palletizazione Intelligente.

Tagliatrice di tagliatelle

A Cutting Machine usa u cutiddu di l'aringa per tagliate, riduce a rata di tagliatelle rotte.

U disignu meccanicu speciale di u cuteddu di tagliu è u bastone appesu, senza verga di taglio;

À u listessu tempu, a funzione di siparazione di a parte finale hè aghjuntu per impedisce chì a parte finale entre in a linea di trasportu è di imballaggio dopu a taglio.

Hè furnutu cù u mecanismu di pulitura di a barra, rializeghja u ritornu automaticu di u bastone appiccicatu

Riduce u trasportu manuale è impedisce a contaminazione secundaria causata da u cuntattu umanu.

A macchina di taglio intelligente d'alta precisione pò ottene una larghezza di 500mm à 1500mm esigenze di taglio per stick Noodle.Linee di produzzione di pasta è pasta di risu.

Trasporti di trasportatori incrociati

U trasportatore à strati incruciati trasporta Noodles à a macchina di classificazione sottu

U trasportatore Cross-Layer trasporta Noodles à a macchina di classificazione sottu, dopu distribuisce Noodles à u sistema di alimentazione di a Linea di imballaggio dopu una classificazione sufficiente.

U Sistema di trasportatore Cross-Layer risparmia u spaziu di u pianu, realizà ancu u trasportu à longa distanza da sopra à sottu è da sopra à sopra.

U cinturione trasportatore hè persunalizatu secondu u situ di l'utilizatori è i bisogni reali cù un disignu di trasportu à 360 °, struttura simplice è operazione stabile.

Sistema di Alimentazione Tipu Hopper

U Sistema di Alimentazione Intelligente pò aumentà a corta distanza à circa 2 metri In l'aria, realizà u trasportu à longa distanza.

Adopta u trasportu di tramoggia, senza goccia durante u trasportu menu perdita di materiale.

L'altezza netta di u trasportatore sottu à a terra hè di circa 2 metri, chì hè cunvenutu per u travagliu per passà.

L'intera serie di hopper-tipu L'alimentazione intelligente hè guidata da un mutore è catene doppie, Pochi fallimentu di l'equipaggiu, mantenimentu faciule.

Stick Noodle Paper Packaging Linea

A Pesatura di HICOCA hè u primu settore di Pesatura di Noodle chì hà ottenutu certificazione di qualità in Cina.

Utilizendu u sensoru di u fasciu di cantilever, u modu di pesatura secundariu, u primu Livellu di pesatura (Pesa Rough) hè utilizatu per a Pesatura stimata, è u secondu Livellu di Pesatura hè utilizatu per una Alimentazione precisa.

U manipulatore adopra un tipu universale, Small Wight è Big weight pò esse bundle, Ùn ci hè bisognu di rimpiazzà a pinza spessu.

Aduttà a tecnulugia di doppia stira mobile di testa di stiratura, riduce l'allentamentu

Elevamentu di u materiale chì cuntrolla è pesa una macchina d'alimentazione cù funzione di almacenamentu di materiale, Riduce a tarifa di pacchettu viotu di tutta a macchina, Guarantita precisione di pesu altu, Cura in modu efficace u fenomenu di più Bundles o Mens Bundles.

A macchina di imballaggio di carta adopta u sistema di cuntrollu elettronicu Siemens, U prugramma di cuntrollu tende à esse perfettu, A qualità di i cumpunenti elettrici hè stata migliurata in un modu all-round.

Sistema di incollatura di macchina di imballaggio di carta per u cuntrollu di flussu elettronicu, Quantità uniforme di cola, Evite una grande quantità di cola caduta da a contaminazione di u pruduttu finitu

Sistema di incollatura di a macchina di sigillatura ottimizzata, Piega a coda cù tecnulugia di ferru doppia, Ancu senza cola, l'effettu di piegamentu di a coda resta u megliu

Sistema di trasportu è di classificazione

Consegna precisa di tagliatelle à e macchine di imballaggio, trasportatore di furchetta, bonu effettu di classificazione.Nisun saccu viotu, alta efficienza di produzzione.

Macchina di imballaggio di film termoretractile alternativu

A macchina di imballaggio di film rettìbbili alternativu hà una velocità di imballaggio rapida è una forza di sigillatura alta, Alta tenuta di film, senza retrazione di rughe

Sustituzione faciule è rapida di rotuli di film cù specificazioni diverse, L'imballu di u stessu pruduttu pò esse vistu chì supera a quantità di film di saccu di 20-30 mm.

Ci sò cortini di u parabrisu appesi à l'entrata è à l'uscita di l'imballu à i dui estremità di u fornu di ritirata di u calore per i materiali per entra è esce, In u stessu tempu, bluccà u flussu di l'aria calda per riduce u cunsumu d'energia, Ci hè una finestra d'osservazione in u mezzu, Pudete cuntrollà a situazione dintra lu furnace, mentri la macchina hè corsa


Tempu di Postu: 11-Jan-2023