Quantu sapete di l'analisi anti-interferenza di u sistema di cuntrollu di muvimentu?

Cum'è a parte core di certi equipaggiu d'automatizazione, l'affidabilità è a stabilità di u sistema di cuntrollu di u muvimentu affettanu direttamente a prestazione di l'equipaggiu, è unu di i fatturi principali chì affettanu a so affidabilità è a stabilità hè u prublema di anti-interferenza.Dunque, cumu risolve in modu efficace u prublema di interferenza hè un prublema chì ùn pò esse ignoratu in u disignu di u sistema di cuntrollu di u muvimentu.

1. Finominu di interferenza

In l'applicazione, i seguenti fenomeni di interferenza principali sò spessu incontrati:
1. Quandu u sistema di cuntrollu ùn emette micca un cumandamentu, u mutore gira irregularmente.
2. Quandu u servomotore smette di muvimenti è u cuntrollu di u muvimentu leghje a pusizione di u mutore, u valore alimentatu da u codificatore fotoelettricu à a fine di u mutore salta casualmente.
3. Quandu u servomotore hè in funziunamentu, u valore di l'encoder lettu ùn currisponde à u valore di u cumandamentu emessu, è u valore di l'errore hè aleatoriu è irregulare.
4. Quandu u servomotore hè in funziunamentu, a diffarenza trà u valore di codificatore di lettura è u valore di u cumandamentu emessu hè un valore stabile o cambia periodicamente.
5. L'equipaggiu chì sparte u stessu fornitu di energia cù u sistema servo AC (cum'è un display, etc.) ùn funziona micca bè.

2. Analisi di a fonte di interferenza

Ci hè dui tipi principali di canali chì interferiscenu cù l'ingressu à u sistema di cuntrollu di muvimentu:

1, interferenza di u canali di trasmissione di signali, l'interferenza entra in u canali di ingressu di u segnu è u canali di output cunnessi à u sistema;
2, interferenza di u sistema di alimentazione.

U canali di trasmissione di u signale hè u modu per u sistema di cuntrollu o di u driver per riceve segnali di feedback è mandà segnali di cuntrollu, perchè l'onda di impulsu serà ritardata è distorta nantu à a linea di trasmissione, l'attenuazione è l'interferenza di u canali, in u prucessu di trasmissione, à longu andà. l'interferenza hè u fattore principale.

Ci sò resistenze internu in ogni alimentazione è linee di trasmissione.Sò queste resistenze internu chì causanu l'interferenza di u sonu di l'alimentazione.Se ùn ci hè micca una resistenza interna, ùn importa ciò chì u rumore serà assorbutu da u cortu circuitu di l'alimentazione, nisuna tensione d'interferenza serà stabilita in a linea., Driver di sistema servo AC stessu hè ancu una forte fonte di interferenza, pò interferisce cù l'altri equipaghji attraversu l'alimentazione.

Sistema di cuntrollu di u muvimentu

Trè, misure anti-interferenza

1. Disegnu anti-interferenza di u sistema di supply power

(1) Implementa l'alimentazione in gruppi, per esempiu, separà a putenza di u mutore da u putere di cuntrollu per impedisce l'interferenza trà i dispositi.
(2) L'usu di filtri di rumore pò ancu suppressione efficacemente l'interferenza di i servo drive AC à l'altri equipaghji.Sta misura pò efficacemente suppressione i fenomeni di interferenza sopra citati.
(3) U transformatore di isolamentu hè aduttatu.In cunsiderà chì u sonu d'alta frequenza passa per u trasformatore principalmente micca da l'accoppiamentu di l'induttanza mutuale di e bobine primarie è secundarie, ma da l'accoppiamentu di e capacità parassitarie primarie è secundarie, i lati primariu è secundariu di u trasformatore d'isolamentu sò isolati da strati di scherma. à riduce u so capacitance Distributed à migliurà a capacità di risistiri interferenza modu cumuni.

2. Disegnu anti-interferenza di u canali di trasmissione di signali

(1) Misure di isolamentu di accoppiamentu fotoelettricu
In u prucessu di trasmissioni longa distanza, l 'usu di photocouplers pò tagliate a cunnessione trà u sistema di cuntrollu è u canali di input, canali di output, è i canali di input è output di u servo drive.Se l'isolamentu fotoelettricu ùn hè micca utilizatu in u circuitu, u signale di interferenza di spike esternu entrerà in u sistema o entra direttamente in u dispositivu servo drive, causendu u primu fenomenu d'interferenza.
U vantaghju principale di l'accoppiamentu fotoelettricu hè chì pò suprimi efficacemente i picchi è diverse interferenze di rumore,
Dunque, u rapportu signale-à-rumore in u prucessu di trasmissione di u signale hè assai migliuratu.U mutivu principale hè: Ancu s'è u rumore di interferenza hà una grande amplitude di tensione, a so energia hè chjuca è pò solu formate un currente debule.U diodu emettitore di luce di a parte di input di u photocoupler travaglia in u statu attuale, è a corrente di cunduzzione generale hè 10-15mA, cusì Ancu s'ellu ci hè una interferenza di amplitude alta, hè suppressa perchè ùn pò micca furnisce abbastanza corrente.

(2) Trasmissioni di filu schermatu à coppia ritorta è filu longu
U signale serà affettatu da fatturi d'interferenza cum'è u campu elettricu, u campu magneticu è l'impedenza di terra durante a trasmissione.L'usu di un filu di scherma à terra pò riduce l'interferenza di u campu elettricu.
In cunfrontu cù u cable coaxial, u cable twisted-pair hà una banda di frequenza più bassa, ma hà una alta impedenza d'onda è una forte resistenza à u rumore di modu cumuni, chì ponu annullà l'interferenza di induzione elettromagnetica di l'altru.
Inoltre, in u prucessu di trasmissione à longa distanza, a trasmissione di segnali differenziali hè generalmente utilizata per migliurà u rendiment anti-interferenza.L'usu di un filu schermu torciatu per a trasmissione di filu longu pò supprime in modu efficace u secondu, terzu è quartu fenomenu di interferenza.

(3) Terra
A messa a terra pò eliminà a tensione di rumore generata quandu u currente scorri à traversu u filu di terra.In più di cunnette u sistema servo à a terra, u filu di schermatura di u signale deve ancu esse in terra per impedisce l'induzione elettrostatica è l'interferenza elettromagnetica.S'ellu ùn hè micca bè in terra, u secondu fenomenu di interferenza pò accade.


Tempu di Postu: Mar-06-2021