A riunione di fundazione di Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd hè stata cun successu

U 26 di ghjugnu, a riunione di fundazione è a prima riunione straordinaria di l'azzionisti di Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd. sò stati grandi in l'edificiu di l'uffiziu di a cumpagnia di u gruppu.Cù l'appruvazioni di tutti i prumutori di a cumpagnia, "Qingdao Haikejia Intelligent Equipment Technology Co., Ltd".hè statu cambiatu in tuttu à "Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd.", è u primu cunsigliu di direzzione è i membri di u cumitatu di surviglianza sò stati eletti, marcà a lista di a cumpagnia.Un prugressu significativu hè statu fattu in a preparazione.
Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd.

A riunione di fundazione hè stata presiduta da Liu Xianzhi, presidente di a cumpagnia di u gruppu, è 15 pruposte, cumprese l'Articuli di l'Associazione di Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd.Dopu à a riunione di fundazione, a prima assemblea generale straordinaria di l'azionisti hè stata.U cunsigliu di direttori hà vutatu à l'unanimità per elettu Liu Zhisheng cum'è presidente di Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd. I membri di u cunsigliu di direzzione è u cunsigliu di supervisori sò stati eletti in a riunione.

Qingdao Haikejia Intelligent Technology Co., Ltd-liuxianzhi

U presidente di a cumpagnia, Liu Xianzhi, hà fattu un discorsu di cunclusione, rivisendu i successi passati di a cumpagnia è a direzzione principale di u prossimu sviluppu.U prufeta Liu hà enfatizatu chì di fronte à un futuru pienu di opportunità è sfide, Haikejia hà da cuntinuà à aderisce à u cuncettu di "clienti-centric, innuvazione guidata, qualità cum'è vita, è lotta cum'è l'essenza", è u cuncettu di " Produzzione di qualità internaziunale Cù a missione di "guidà u sviluppu sanu è ordinatu di l'industria alimentaria di a Cina", purtendu u spiritu di unità, avanzà, innuvazione è travagliu duru, è facenu sforzi incessanti per custruisce Haikejia in una impresa di equipaghji intelligenti di punta cù un cumpletu. cumpetitività internaziunale.


Tempu di post: 28-jun-2022